Megane koji ustvari nije Megane.

Renault Megane Conquest


POGLED IZVANA

Renault Megane Conquest crossover je koji se nalazi u klasi Citroena C4, Mazde CX-30 i Toyote C-HR-a. Upisivanjem naziva ovog automobila u Google nećete dobiti mnogo rezultata zato što je za EX-YU tržište promijenjen naziv modela. Ostatak svijeta ovog Renaulta zna pod nazivom Arkana. Svima nam je jasno zašto su iz Renaultovih podružnica u regiji aludirali da se ime vozila promijeni. Što se opremljenosti tiče, odlučili smo se za najjeftiniju verziju, ZEN i najskuplju, R.S. LINE.

Kao što ste mogli primijetiti, razlika između ova dva automobila je u 35.000HRK te je isključivo u kozmetici i opremi. Oba automobila dolaze s istim pogonskim sklopom i prijenosom. Prva i evidentna razlika je u boji. Kod osnovnog modela jedina besplatna boja je ‘Ledeno Bijela’, dok kod R.S. modela možete birati između crne, sive, plave ili ove narančaste koja bi bila naš odabir. Ako vam se pak niti jedna od besplatnih boja ne sviđa, za samo 1.400HRK možete odabrati crvenu ili ‘Universal Bijelu’. Na ZEN paketu opreme standardno dolaze 17” kotači u crno sivoj kombinaciji, dok vam R.S. dovoze u potpunosti crni, 18” kotači. Minimalne razlike možemo primijetiti u boji retrovizora i prednjem braniku gdje je maska podno i oko tablice minimalno izmijenjena. Valja napomenuti da oba paketa opreme standardno dolaze s Full-LED svjetlima za što nam je drago da je napokon postalo standard.

Daljnje razlike vidljive su na zadnjem braniku koji kod skupljeg modela ima kromirane “otvore” za ispuh koji su naravno lažni jer se prava ispušna cijev nalazi na drugom mjestu. ZEN-u su to nasreću, uskratili. Također, prema proizvođačevim specifikacijama, ZEN ima tonirana stakla, a R.S. zatamnjena.

POGLED IZNUTRA

Kada zakoračimo u interijer razlike u paketima opreme postaju puno očitije, i počnete shvaćati kuda je 35.000HRK otišlo. Samozatamnjujuće osvrtno ogledalo bez obruba izgleda puno elegantnije od rješenja u ZEN paketu opreme. Također, na R.S. modelu pedale imaju metalni pokrov, što nam se čini potpuno nepotrebno na crossoveru sa 140KS, ali lijepo za vidjeti.

Velika razlika nalazi se u obliku instrument table. ZEN dolazi s tradicionalnim cajgerima, dok se ispred vas u R.S. modelu nalazi ekran u boji dijagonale skoro 18cm. Uz nadoplatu dostupan je još veći ekran.

Ono gdje se razlika između paketa opreme najviše očituje je u sustavima koji dodaju komfor i pomažu vozaču. R.S. line, za razliku od ZEN-a ima: nadzor mrtvog kuta, adaptivni tempomat, sustav za pomoć pri parkiranju 360° stupnjeva, bočne senzore, bežično punjenje mobitela…

Volan u R.S. modelu obložen je kožom, ima crvene detalje oko značke i R.S. čvrčkicu na dnu. Za Instagram, je l’. Problem se pojavio pri pretrazi materijala volana u ZEN modelu. Ono što smo zaključili je da ZEN ima gumeni volan. Iskreno se nadamo da su specifikacije pogrešno napisane ili da smo mi jednostavno glupi za nać’.

Malo fejk karbona nikome neće škoditi…R.S. LINE ima više detalja u interijeru - kombinacija crvene, karbona i kroma podići će cjelokupni dojam automobila. Obje verzije imaju ambijentalno osvjetljenje, ali je kod ZEN opreme ono ograničeno na vrata i središnju konzolu.

U ZEN-u ćete sjediti na tkanini i sjedala ćete podešavati ručno. Skuplji model daje vam alkantara presvlake s crvenim prošivom, a prednja sjedala električno su podesiva s funkcijom grijanja.

Osnovni model opremljen je skromnim centralnim zaslonom koji nudi Android Auto i Apple CarPlay. Kod najjačeg modela dobivate ekran od 9,3” s navigacijom i DAB radiom, uz naravno Android Auto i Apple CarPlay. Klima je automatska kod oba modela.

TEHNIČKI PREGLED

S obzirom na to da se u oba modela nalazi isti motor, možemo očekivati jednako visoku potrošnju. Naša pretpostavka je da ćete biti sretni dok god ste u jednoznamenkastim brojevima. Što se snage tiče, 140KS bit će vam dosta, ali ne očekujte nikakva uzbuđenja. Ako tražite više uzbuđenja, R.S. Line moguće je uzeti i s benzincem od 160 ks (navedeni motor nedostupan je kod ZEN-a)

Kod oba paketa opreme dostupan je i hibrid koji obećava manju potrošnju i bolje performanse. Zanimljivo je da je razlika između hibrida i benzinca samo 13.000HRK. Iako je na papiru razlika u potrošnji vrlo mala, vjerujemo da će razlika u cijeni motivirati mnoge da se odluče za hibrida.

I za kraj, za sve ljubitelje ručnih mjenjača, Megane Conquest ćete preskočiti jer nije dostupan niti na jednoj verziji.


Konfigurirajte svog

klikom na…

Previous
Previous

Koja je povezanost između Škode i grudi?

Next
Next

Električar s ratkapama?