Koja je povezanost između Škode i grudi?

Škoda Octavia - Nipple

O kojem automobilu je riječ?

U ovoj reklami riječ je o Škodi Octaviji druge generacije.

Kada je snimljena reklama?

Puštena je u opticaj u 2004. godini, u vrijeme prije masovne ‘cenzure’ i ‘auto cenzure’ u reklamama.

Tko je osmislio reklamu?

Reklamna agencija Leagas Delaney iz Hamburga.

Koja je priča iza kulisa?

Cilj Škode bio je na kreativan i unikatan način pokazati dostupnost automatske dvozonske klime u novoj Octaviji.

Zašto je posebna (Cool)?

Posebnost ove reklame leži u činjenici da je provokativna i izaziva efekt kod čitatelja. Koliko god ona bila prihvaćena kao seksistička i neprimjerena, ako gledamo isključivo iz perspektive oglašivača, reklama hvata pozornost, demonstrira željenu opciju u automobilu na iznimno kreativan način i stvara kontroverzu. Upravo ta kontroverza je nekad ono što je potrebno da dođe do “viralnosti” reklame i njenog uspjeha.

Kao što ste mogli i pretpostaviti, reklama je izazvala reakcije široke publike te o tome, kako bi današnji “novinari” rekli, brujala je cijela nacija…Škoda je svoj cilj postigla. Svi su čuli da nova Octavia nudi dvozonsku klimu.

Previous
Previous

Postanite i Vi kovač svoje sreće.

Next
Next

Megane koji ustvari nije Megane.