“Cveta cveće u naše preduzeće.”

Audi A6 40 TDI Quattro prednji branik

Audi A6 40TDI Quattro Sport Dynamic

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Danas je s nama Audi A6, čest gost executive parkinga najvećih poduzeća.

Koje je boje i veličine?

Sterilne je crne boje, zanemarivo kraći od 5 metara. No, najvažnija dimenzija ovog automobila je njegov međuosovinski razmak, koji iznosi 2924 mm, što je samo 2 cm kraće od Audija A8 iz 2010!

Kakva su svjetla?

Svjetla su u Matrix LED tehnologiji, koja uz funkciju automatskih dugih svjetala usmjeravaju snop svjetla kako ne bi zaslijepile nadolazeći auto. Tu su i neophodni Audijevi dinamički žmigavci.

Kakvi su kotači?

Najjednostavnije rečeno, državnički. Gume su dimenzija 225/55 R18 s peterokrakim aluminijskim naplatcima. Ove 'felge' neće vam izmamiti poglede u gradu, ali će vas zasigurno udobno dovesti do sastanka Upravnog odbora na koji žurite.

Hvata li poglede?

U ovoj konfiguraciji auto uglavnom prolazi ispod radara te vas prolaznici neće obasipati pogledima, ali uvijek možete staviti 21” felge i RS branike ukoliko Vas to veseli.

Audi A6 40 TDI Quattro zadnji branik

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sportska sjedala u kombinaciji alcantara-koža, elektronički podesiva s memorijom za vozača. Kako se vaše vrijedne noge ne bi umarale na dužim putovanjima, sjedala imaju ekstenziju za bedra. Volan je trokraki, naravno multifunkcionalan s klavierlack crnim tipkama i plastičnim papučicama prijenosa - ako želite metalne, nadoplatite. Ručica mjenjača je standardna za veće Audijeve modele, koja može poslužiti i kao podrška za ruku prilikom korištenja infotainmenta.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Na nedovoljno mjesta. Ovom automobilu fali „paket pretinaca za odlaganje“ koji Audi nepotrebno stavlja kao dodatnu opremu. Ako ste žedni na stražnjem sjedalu, piće ćete držati u ruci jer je i držač za čaše na stražnjem naslonu za ruke dodatna oprema. U ovoj situaciji, pretinci su prilično standardni - središnji naslon za ruke, pretinac lijevo od volana i ispod podne prostirke prtljažnika. Na sredini se nalazi brendirana pepeljara koja će vam služiti za očite stvari ako ste pušač, a u suprotnom će skrivati vaše ključeve od znatiželjnih očiju.

Što ima zanimljivo od opreme?

Grijanje sjedala s memorijom, akustična stakla, soft-close vrata koja se sama zatvaraju ako ih dobro ne zatvorite, električno otvaranje i zatvaranje poklopca prtljažnika, kameru za vožnju unazad te ono najbitnije - svu moguću sigurnosnu opremu koju može imati. To uključuje držanje vozila u traci i upozorenje prilikom izlaska iz iste, pre-sense sprijeda i straga, upozorenje za mrtvi kut, adaptivni tempomat koji radi od 0 km/h, upozorenje kod izlaska iz vozila ukoliko nalijeće drugi automobil, prepoznavanje prometnih znakova…

Situacija u prtljažniku?

530L bit će i više nego dovoljno za pokoju aktovku, pršut i sir, ili baš po potrebi, obiteljsko ljetovanje.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Ekrani, ekrani svugdje oko nas. Ispred vas je Audi virtualni kokpit veličine 12.3'' na kojem možete vidjeti navigaciju, sigurnosne sisteme, brzinomjer, radio, telefon itd. Na središnjoj konzoli nalaze se 2 ekrana, gornji za kontrolu infotainment-a, dok se ekran ispod koristi za kontroliranje klimatizacijskog uređaja i sjedala. Također, donji ekran se prilikom unošenja adrese u navigaciji pretvara u touch-pad na kojem rukom možete pisati cijele riječi.

Kako se koristi?

Glavni Infotainment je ekran osjetljiv na dodir, no zanimljivo je da ekran ima haptički odaziv kada kliknete tipku, kako ne bi morali odvraćati pogled s ceste i dvoumiti se jeste li učinili željeno. Jedine fizičke tipke su Audi Drive Select, paljenje sva 4 'žmigavca' te potenciometar za kontrolu glasnoće glazbe. Pretjerivanje s ekranima najočitije je u nepotrebnoj ekranizaciji klime koja ni na koji način ne olakšava radnju već naprotiv, čini ju kompliciranijom.

Kako se mogu povezati?

Putem ekrana za povezivanje. Automobil ima Wi-Fi (potrebno umetanje SIM kartice) na koji se možete spojiti, Bluetooth na koji istovremeno mogu biti spojena 2 uređaja (sprječava svađe kada netko želi telefonirati, a drugi puštati muziku), Wireless Apple CarPlay i Android Auto…

(Ne)obična instrument tabla?

Već prilično uobičajena za Audijeve modele. Audijev virtualni kokpit je najbolje rješenje ekranskog brzinomjera na tržištu uz koji možete obaviti sve radnje bez skidanja pogleda s ceste.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Ispod haube nalazi se Audijev provjeren 2.0 dizelaš s 204 ks i 400 Nm okretnog momenta uz 48V (mild) Hybrid sustav.

Što mijenja brzine?

Brzine mijenja 7-stupanjski S tronic mjenjač, poznatiji kao DSG.

Koliko troši?

Potrošnja varira o uvjetima vožnje, na autocesti je to između 6 i 7 L/100 km, dok se po gradu penje na između 8 i 9 L.

Koliko je ekološki?

Uz 148 g/km CO2, teško ga je nazvati osobito ekološki, iako ima mild Hybrid sustav.

Pogon je na…?

Quattro. Vjerujemo da to samo govori za sebe i da tako treba biti.

DOJAVE IZA VOLANA

Od renomiranog automobila poput Audija A6 već u samom startu tražimo puno, s obzirom na cijenu i reputaciju koju uživa među političarima. Najprikladnije je ovom automobilu tražiti okruženje na autocesti A1 uz upaljen adaptivni tempomat pri brzini od 130 km/h i bez previše brige i pameti. Pri toj brzini automobil troši skoro komičnih, s obzirom na veličinu i pogon, 5.8 L.

Zvučna izolacija je za svaku pohvalu, auto je udoban, tih i vidi se značajno poboljšanje u usporedbi s prijašnjim modelom jer je dobio dodatni osjećaj veličine. Uzbuđenje na zavojitim cestama nema potrebe tražiti jer Quattro pogon pruža primarno sigurnost ispred zabave i užitka. Na gradskim ulicama, s obzirom na to da se ne radi o S-Line modelu i da ima kotače veličine gramofonske ploče rupe i uspornici ne predstavljaju mu izazov, što smo i očekivali.


AKO TRAŽIM MIRIS NOVOG AUTA

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Počinje s 531.759,00 HRK, a testirani primjerak iziskuje 600.325,00 HRK. S PDV-om ;).

Gdje ga mogu nabaviti?

Klikom na…

Previous
Previous

GLE, ovo nije X5 ili Q7.

Next
Next

Ovo nije Volvo vaše tetke iz Švedske!