Ne bi vam ŠKODilA u garaži.

Škoda Octavia 1.6 TDI Style

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Škoda Octavia iz 2018. godine s prijeđenih 50 i kusur tisuća kilometara.

Koje je boje i veličine?

Octavia u segmentu obiteljskih limuzina ili “hatchbacka” nudi najviše kubika prostora po plaćenom euru. Čak i kada se nadoplati ova predivna plava boja.

Kakva su svjetla?

Razdvojeni prednji Full-LED farovi kao i zadnja LED stop svjetla odraz su karakterističnog i polarizirajućeg dizajna.

Kakvi su kotači?

Aluminijski naplatci veličine 17” dobar su kompromis između udobnosti i sportskog izgleda.

Hvata li poglede?

Iako je čest prizor na našim prometnicama, moramo priznati da ju Race Plava boja ističe u masi.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Sjedala su prostrana, udobna i ručno podesiva u više smjerova. Volan je ugodan, neuzbudljiv i multifunkcionalan. Također, ručno je podesiv po dubini i visini tako da je vrlo lako pronaći odgovarajuću poziciju za vožnju. Ručica mjenjača postoji - služi svrsi.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Na standardnim mjestima poput pretinca ispod središnje konzole, hlađenog pretinca ispred suvozača te u vratima. Nama osobno najdraži je mali, ali duboki pretinac između volana i vozačevih vrata te krovni koji će progutati i najveći par naočala. Ako Vam ni to nije dosta, kupite Superba.

Što ima zanimljivo od opreme?

Style paket opreme razinu je ispod najjačeg za hrvatsko tržište. Električno sklopive i podesive retrovizore, Full-LED svjetla, tempomat, prednje i zadnje parkirne senzore, veoma korisnu dvozonsku klimu, no ništa od toga ne bi opisali posebno zanimljivim, osim kišobrana u pretincu ispod suvozačevog sjedala. Kladimo se da za to niste znali!

Situacija u prtljažniku?

Čvrsto vjerujemo da ne postoji predmet koji ne može stati unutra.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi?

Na središnjoj konzoli je poveći 8” ekran na dodir pored kojeg se sa svake strane nalaze četiri tipke za odabir glavnih izbornika. Pozicija ekrana je dobra kao i čistoća prikaza s oku ugodnim grafikama koje su lako čitljive tijekom vožnje. Ne bi se požalili da su ga pozicionirali koji centimetar više kako bi istovremeno mogli pratiti promet i promijeniti radio stanicu.

Kako se koristi?

Upravljanje je prilično jednostavno preko ekrana na dodir i ne zahtijeva veliku količinu koncentracije što smatramo dobrim sa sigurnosnog aspekta. Svi glavni izbornici su lako dostupni vozaču i suvozaču te se u pravilu s tri dodira može odabrati bilo koja željena funkcija.

Kako se mogu povezati?

USB, AUX, SD karticom ili/i Bluetooth. Za puno iskustvo tu su Apple CarPlay i Android Auto te MirrorLink, no svi nažalost zahtijevaju žičanu povezanost. Sve navedeno dostupno je bez nadoplate.

(Ne)obična instrument tabla?

Obična, analogna, no dovoljno digitalna. Ima dva pregledna brojčanika i mali ekran između.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

Dobro poznati 1.6 litreni turbo dizelaš skoro pa adekvatne snage.

Što mijenja brzine?

Ručni mjenjač s pet brzina - šesta mu ne bi ŠKODila.

Koliko troši?

Iz Škode tvrde 4,1L na 100 kilometara dok je nama u proljetnim uvjetima s upaljenom klimom prosjek bio od 5.5 do 6.5 litara na 100 kilometara.

Koliko je ekološki?

S obzirom na sve silne filtere i regulacije, a i relativno nisku potrošnju vjerovat ćemo da ne izbacuje puno više od deklariranih 106g CO2 na 100 kilometara.

Pogon je na…?

Dva od četiri kotača. Sami procijenite koja su to dva.

DOJAVE IZA VOLANA

Nećemo Vas lagati, mučili smo se tjednima što napisati ovdje. Jednom prilikom čuli smo rečenicu koja savršeno opisuje ovaj automobil “Škoda Octavia, to je vozilo”.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koliko košta?

Prosječna cijena na hrvatskim oglasnicima je 17000 €, dok testirani primjerak iziskuje 16500 € .

Previous
Previous

Ona nije vaša, nego ste vi njeni.