Uzmite jaču, boli vas Cupra!
Cupra Formentor VS Formentor VZ
POGLED IZVANA
Nakon višeminutnog gledanja u dva bijela primjerka koji se nalaze ispred nas, bili smo iznimno ponosni kada smo naišli na razlike. Formentor VZ podarit će vam atraktivne 19’’ felge, a “obični” Formentor samo, zamislite, 18’’. Osim navedenog na eksterijeru nema razlike, tek će oni s najoštrijim vidom primijetiti kako VZ dolazi standardno s prednjim parking senzorima, dok su na “običnom” Formentoru samo stražnji bez nadoplate.
Straga se također razlike ne naziru tako lako. Uz felge koje smo već spomenuli, Formentor VZ daje vam i mali difuzor.
Slijedi mala školica raspoznavanja Cupra Formentor modela kako bi odmah znali koliko se vaš susjed isprsio:
Cupra Formentor, neovisno o tome je li riječ o benzincu ili dizelašu, dolazi s dva kvadratna auspuha.
Cupra Formentor Hybrid ima brončani, kvadratni auspuh sa svake strane podijeljen na dva dijela.
Cupra Formentor VZ s 245 ks dolazi s jednim okruglim auspuhom sa svake strane.
Cupra Formentor VZ s 310 ks dolazi s dva okrugla auspuha sa svake strane.
POGLED IZNUTRA
Na ovoj slici ne smijemo puno pisati jer onda nećemo imati što pisati ispod slika detalja u interijeru. Unaprijed se ispričavamo. Ako dobro proučite fotografiju primijetiti ćete da Formentor VZ ima metalne, “sportske” papučice dok obični ima standardne gumene. Ostatak slijedi u nastavku.
Cupra Formentor i Formentor VZ dolaze s gotovo identičnim volanom, no kod VZ-a na volanu se nalazi Start Engine tipka kojom se automobil pali i Drive select tipka za izbor modova vožnje (po uzoru na Ferrari).
Cupra Formentor dolazi s ekranom od 10’’, a Formentor VZ standardno dolazi s ekranom od 12’’. Osim većeg ekrana, na VZ-u standardno ćete dobiti navigaciju, multifunkcionalnu kameru i Park Assist.
Na navedenom, većem ekranu moći ćete birati i boju ambijentalnog osvjetljenja i adaptivno kontrolirati šasiju…
Prilikom isparkiravanja Formentora VZ (ako vam sve navedene kamere nisu dovoljne), Rear Traffic Alert zaustavit će auto ukoliko netko nalijeće.
Formentor u baznoj opremi dolazi s ručnim mjenjačem koji izgleda stvarno dobro. VZ nije moguće dobiti s ručnim mjenjačem, već je DSG standard. Iznad ručice mjenjača je gumb za Traction Control, a pretpostavljamo da je prostor desno od mjenjača namijenjen za mobitel, novčanik ili nešto slično.
Sportska ili sportskija sjedala?
Oba prikazana automobila dolaze sa sportskim sjedalima, ali to nije sve! Formentor VZ ima utisnut znak Cupra na naslonu za glavu (integriranom u sjedalo da bi izgledala više sportski - doduše imaju jaču bočnu potporu), no koji god odaberete, bez nadoplate sjedala ćete namještati ručno.
TEHNIČKI PREGLED
“Običan” Formentor nudi mnogo opcija motorizacije:
Benzinac ili dizelaš sa 150 ks (ručni/DSG, dizelaš dostupan i s 4Drive pogonom)
benzinac sa 190 ks isključivo s DSG-om i 4DRIVE pogonom (244.716 kn)
Najskuplja opcija koja već ulazi u Formentor VZ teritorij, 1.4 E-Hybrid s DSG mjenjačem za 273.038 kn.
Formentor VZ, osim spomenutog u ovom članku, možete dobiti s 2.0 motorom od 310 ks i 4DRIVE pogonom za 346.630 kn. Ako se osjećate zelenije, dostupan je i već spomenuti Hybrid za 302.565 kn.
Konfigurirajte svog
klikom na…