Četiri prstena riješiti će svaki problem

Audi Brand reklama

O kojem automobilu je riječ?

Ovaj puta ne radi se o konkretnom automobilu, već o cijelom brandu. Prstenova družina biti će oduševljena ovim uratkom, a za one koji ne znaju, radi se o Audiju, dakako.

Kada je snimljena reklama?

Naši izvori pozicioniraju ovu reklamu u 2006. godinu. Vrijeme kada su RS4 i R8 imali isti V8, a najveći trendsetteri vozili su slavni A2.

Tko je osmislio reklamu?

Kao što vlasnici Audija skrivaju tko im je radio servis, gazde iz Njemačke skrivaju tko im je radio ovu reklamu.

Koja je priča iza kulisa?

U vrijeme 2000-ih Audi se još uvijek tražio i pokušavao se pozicionirati uz bok BMW-u i Mercedesu. U skladu s time odlučili su uzeti 4 branda koja su u tom trenutku bili najistaknutiji u pojedinom segmentu.

Zašto je posebna (Cool)?

Alfa Romeo predstavlja superiornost u dizajnu, a Volvo sigurnost. Vozačke sposobnosti, sportski duh automobila predstavlja BMW, i za kraj, Mercedes kao kralj udobnosti. Cilj reklame je pokazati kako Audi automobili tog vremena posjeduju sve te elemente, te čine cjelinu svega što je vozaču potrebno, uz naravno, dozu humora.

Također, fokus se nalazio na ideji da se kupca zainteresira te da ga se dovede u prodajni salon gdje bi sam imao priliku dokučiti ima li Audi stvarno performanse navedene u reklami ili ne.

Čak i da nema, doveli ste čovjeka u salon, što u prijevodu znači da ste si stekli prednost pred konkurentima.

Previous
Previous

Taycan krade vas, ne vi njega

Next
Next

Vi ne morate birati, vi ste odabrani