Taxi ili raketa?
Mercedes-Benz E-Klasa E200d vs Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+
POGLED IZVANA
Ako vam se u središnjem retrovizoru nađe E-Klasa nema sumnje da ćete odmah moći razlikovati radi li se običnoj ili AMG varijanti. Ono što odmah odaje AMG varijantu je tzv. Panamericana rešetka koju nećete pronaći ni na jednom “običnom” Mercedesu osim u “sam svoj majstor” varijanti. Tijekom prestizanja od strane spomenute AMG E-Klase možda ćete primijetiti, iznimno kul, “V8 BiTurbo” oznaku iznad blatobrana. Obje E-Klase leže na petokrakim aluminijskim kotačima. Razlika se očituje u veličini, 17 naspram 20 zolla kao i u dizajnu. Na šezdesettrojci su one s potpisom amegea.
Nakon što vas prestigne jedino što vam stigne zapeti za oko su kromirani obrubi četiri prava auspuha i stražnji difuzor za koji se nadamo da ima funkciju. Ukoliko se vlasnik ne odluči maknuti oznake na prtljažniku AMG E-Klase će ponosno pisati “AMG E63S” dok će na 200d vjerojatno stajati naziv taxi službe.
POGLED IZNUTRA
Osim volana kojeg ćemo komentirati kasnije, ovdje bi se komotno mogli igrati ‘pronađi razliku’. Ostavit ćemo vam malo praznog prostora ako se želite igrati te niže ispisati one koje smo mi primijetili. Ako ih vi nađete još slobodno nam pišite.
1. AMG natpis na poklopcu pretinca
2. Tipke za adaptivni ovjes i kamere pored kontrola multimedije
Naravno postoji još razlika u interijeru E200d i E63 varijante, ali da bi njih vidjeli i osjetili potrebno je skrenuti pogled s upravljačke konzole.
Ako bi gledali isključivo volan najradije bi se odlučili za 200d jer AMG volan prisutan u E63 varijanti izgleda loše koliko i zaista jest. Sami procijenite koji je koji. Znamo da su ekrani na dodir i kompliciranje u modi, ali ovih 5 krakova je jednostavno previše. Međutim, crveni gumbići sastrane su ipak fora.
Razlike u veličini i funkcionalnosti nema, ali s AMG modelom dobivate sportske ekrane. Isti efekt možete postići kod svog lokalnog autokodera.
Uživo bi vjerojatno lakše primijetili da na vratima od 200d varijante nedostaje kromirani obrub kvake kao i set tipki za grijanje te potencijalno hlađenje sjedala. Grijanje je standardno na E63, dok ćete za ventilatorčiće ipak morati nadoplatiti.
S lijeva “Tkanina Marseille crna”, s desna “Exclusive Nappa koža”. Ne znamo kakve veze ova tkanina ima s Marseilleom, osim da njena boja i dizajn podsjećaju na kvalitetu zraka u istoimenom gradu.
TEHNIČKI PREGLED
E 200d pogoni OM654 1.6 litreni motor sa 160ks. Iako brojke i sam motor nisu loši, poprilično je razočaravajuća činjenica da se vaša E-klasa pogoni tako malenim dizelašem. Na sreću, E63 još uvijek pogoni V8 - nije kultni 6.3, ali barem je 4.0 te u potpunosti AMG-ovog dizajna, izrade i naravno potpisa. Kada usporedimo brojke jasno je gdje odlazi gotovo 850 tisuća kuna više. Za te novce dobijete skoro 4 puta više snage, proizvodite 2 puta više CO2 i trošite skoro 3 puta više goriva. Odluka je na vama, vašim financijama i možda leasing kući, ali u našoj garaži našao bi se E400d u kombinaciji Avantgarde vanjštine i Exclusive unutrašnjosti.
Konfigurirajte svog
klikom na…
Museo Enzo Ferrari Modena
Kronologijja BMW serije 3
Mercedes EQS SUV 450+ vs 580 4Matic
Renault Austral Equilibre vs. Iconic Esprit Alpine
Je li sve u konjskim snagama?
Toyota Corolla Cross 1.8 Hybrid Luna vs. Executive
Ponešto o dieselu
Benzin i njegovi oktanski brojevi
BMW Serija 5 G60 520i vs i5 M60 xDrive
Mazda 6 Skyactiv G145 Center-line vs Skyactiv G194 Takumi
Uni boja, metalik, mat, perla…
Volvo XC90 B5 AWD Core vs Ultimate
Opel Corsa vs. Opel Corsa GS-Line
BMW E67 Serija 7 760Li
Kako stvarno funkcionira njemačka ‘zabrana dizelaša’?
Museo dell’Automobile di Torino
VW Golf 8 1.0 TSI Life vs 1.5 TSI Style
Rogera Baillona kolekcija automobila
VW Touareg 3.0 V6 TDI 4M Elegance vs R-Line
Tesla Model 3 Base vs. Performance
The Golden Age of Rally - Torino
Da, i mi smo iznenađeni poretkom.
Neki automobili nisu bili tako bajni.
Auto te iznenadi kada najmanje očekuješ.
Ovo su nam automobili s bucket lista.
Automobili kojima se veselimo u 2023. godini
Božić po mjeri ljubitelja automobila