Kad kupite sedmicu naraste vam…
BMW Films - Season 1 - Episode 1 - Ambush
O kojem automobilu je riječ?
BMW serije 7 (E38) u 740i izvedbi. 4.4 litreni V8 izvući će vas iz svake zasjede servisera koji vam žele naplatiti zamjenu gefufni.
Kada je snimljena reklama?
Prije samo 20 godina. Iako je u tom trenutku E38 serija 7 bila na zalasku, ne možemo zamisliti bolju opciju za brzi transfer dijamanata.
Tko je osmislio reklamu?
Jim McDowell u suradnji s Fallon reklamnom agencijom…nećemo puno o autorima, ali reklame im i dan danas prodaju automobile.
Koja je priča iza kulisa?
BMW na samom početku 21. stoljeća nije imao spreman redizajn nijedne od svojih linija, te je s ciljem podsjećanja kupaca da BMW postoji, marketinški stručnjak Jim McDowell odlučio pokušati novim pristupom osvježiti prodaju. Uspio je.
Zašto je posebna (Cool)?
Gledali smo Transportera s Jasonom Stathamom, a ova reklama izgleda nam kao mini uvod u film. S obzirom na to da je Transporter izašao 2002., ne bi se čudili da je ovaj kratki video imao utjecaja na odabir auta za film, a ako nakon ovog članka ne odete na oglasnik i ne krenete tražiti sedmicu ove generacije, nema vam druge nego pogledati video opet.
Geek mode ON:
Šalu na stranu, ovu reklamu donekle možemo smatrati revolucionarnom. Koliko često viđamo da proizvođač odluči tijekom oglašavanja uništiti auto. 20 godina kasnije možemo bez pogovora zaključiti da se BMW-u to uvelike isplatilo.
Ako pogledamo današnje reklame koje se vrte na televiziji ili internetu, sve pričaju o tome kako je auto atraktivan ili kako nudi bogate pakete opreme, a rijetko tko pokazuje što auto može. Također, u videu se nigdje ne govori o BMW brandu ili seriji 7 i što sve ona nudi kupcu. Na taj način, reklama je ostavila puno jači dojam nego uobičajene auto reklame koje gledamo svaki dan.
BMW je uspio probuditi “petrolheada” u svakome od nas preko ove reklame. I upravo iz tog razloga, 20 godina kasnije pišemo o njoj.