Kupio sam Golfa od bakice, jedna noga joj…

O kojem automobilu je riječ?

Popularna Golf Trojka” glavni je akter ove reklame.

Kada je snimljena reklama?

2011. godina bila je godina kada je nizozemski Volkswagen odlučio uložiti u popularizaciju rabljenih automobila. S tim ciljem napravljena je reklama koja prikazuje Golfa Mk6 u prvoj sceni, a nakon toga Mk3. Ako kojim slučajem želite pogledati novi Mk8, imali smo ga priliku voziti - test na linku.

Tko je osmislio reklamu?

Izašla je iz tvornice DDB-a, renomirane reklamne agencije američkih korijena. Vjerujemo da bi ovaj uradak Nizozemske podružnice zadovoljio i gospodu Doylea, Danea i Bernbacha. Također, valja napomenuti da DDB ima dug odnos s Volkswagenom, s obzirom na to da je preko 50 godina ranije iz iste tvornice izašla najpoznatija reklama na svijetu, ‘Think Small’ za Volkswagen Bubu.

Zašto je posebna (Cool)?

‘Kupuj vlasnika.’ - Najčešća je izreka kada tražite savjet pri kupovini rabljenih stvari, bili to automobili, brodovi ili tehnologija. Ova reklama bazirana je upravo na toj izreci, gdje su akteri, po shvaćanju da je vlasnik Golfa starija gospođa odmah počeli slaviti, jer stariji ljudi sigurno ne voze agresivno…

No, s obzirom na to da je Golf veoma pouzdan automobil (barem tako reklama kaže :)), novi vlasnik ne može niti približno zamisliti kako je automobil vožen prije negoli je on došao u posjed istoga. Na kraju krajeva, to nije niti problem, jer Golf to može izdržati bez problema.

U slučaju da ne znate nizozemski jezik, prijevod teksta na kraju slijedi:

"Not every old lady is as trustworthy as you might think."

"Luckily, every Golf is."

Koja je priča iza kulisa?

Kako je prodaja rabljenih automobila počela rasti, s ciljem da se upozna ljude s automobilima i njihovom pouzdanošću, Volkswagen je odlučio plasirati navedenu reklamu. Uz sve navedeno, dobro smo se i nasmijali.

Previous
Previous

Jedan u nizu atraktivnih Peugeota.

Next
Next

Sve što trebate znati o gumama.