Glup i/ili gluplji?
Volkswagen Taigo 1.0 TSI Life vs R-Line
Volkswagen Polo vam je prenizak? T-Cross preobičan, a baš jako želite nešto njemačko. Volkswagen je za vas “kupeizirao” svoj najmanji crossover i nazvao ga Taigo. Ima li ovaj potez tržišne logike i zdravog razuma nije na nama da prosuđujemo, ali zato ćemo za vas usporediti što ovaj novi VW nudi u osnovnom Life, a što u najjačem R-Line paketu opreme.
POGLED IZVANA
Većina modela dolazi isključivo u bijeloj boji bez nadoplate. Taigo razbija taj trend ovom fenomenalnom (osjetite sarkazam) sivom. K tome još ima i kul naziv - Ascot siva. Nažalost zanimljivije je objašnjenje naziva boje od same boje, a ono jest da je Ascot staza za utrke konja. Serijski Taigo dolazi na 16” kotačima, a onaj u fullu na 17”. Dizajn je zanimljiv kao i boja, no barem su nazvani po gradovima - Belmont i Valencia. Sprijeda još primjećujemo da R-Line Taigo ima drugačiju prednju masku i na boku ponosno nosi oznaku R-Line. Farovi su LED i identični na oba primjerka osim ako pljunete skoro 10 tisuća kuna za IQ Matrix svjetla.
Straga oba Taiga izgledaju gotovo identično osim što je ovaj u R-Line opremi počašćen drukčijim branikom s lažnim ispušnim rozetama. Stop svjetlo je u LED tehnologiji, identično je na obje razine opreme i proteže se cijelom širinom automobila. Kod oba automobila divne branike branit će prednji i stražnji parking senzori. Razmišljanje o stražnjem i bočnom braniku na Life paketu opreme ostavljamo vama, ali sjećamo se da smo istu stvar viđali i na 5 puta skupljem automobilu… (detalji na linku).
POGLED IZNUTRA
Ovaj odlomak ćemo započeti šokantnom činjenicom da za 175 tisuća kuna dobivate ručnu klimu. Automatska klima je vaša za samo (opet osjetite sarkazam) 3 tisuće kuna nadoplate. Pozitivno šokantno jest što je adaptivni tempomat dio R-Line paketa pa barem možete malo sigurnije namještati ručnu klimu. Ono što ne možete vidjeti na slici jest činjenica da R-Line dolazi s ambijentalnim osvjetljenjem. Oba automobila dolaze standardno s AndroidAutom, wireless Apple CarPlay-em, DAB radiom te Front i Lane Assistom.
Esencijalni sastojci svakog automobila koji bio htio biti sportski, a nije. R oznaku na volanu možemo razumjeti, ali nije nam jasno što će metalne papučice malom gradskom crossoveru.
Uzorak na osnovnom Taigu koji oponaša karbonska vlakna ne želimo komentirati. Za ovaj na R-Line modelu nismo uspjeli pronaći o čemu se točno radi, ali pretpostavljamo da je riječ o običnoj crnoj plastici.
Na prvi pogled vam se učini da su R-Line sjedala puno bolja, ali kada pomnije pogledate shvaćate da je samo uzorak različit, a oblik isti. R-Line sjedala navodno imaju potporu za kralježnicu, a osnovna ne.
Crno bijeli svijet. Obični Taigo ima obično bijelo ‘nebo’, dok R-Line ima vrlo poželjno crno ‘nebo’.
TEHNIČKI PREGLED
Prije “ulaska u dubinu” mislili smo da su oba Taiga pogonjena identičnim 1.0 TSI motorom, ali ispostavlja se da onaj u R-Line opremi ima 15 KS više. Razliku u snazi nećete primijetiti, ali definitivno hoćete prisutnost šeste brzine u R-Line Taigu. Je li razlika od 3 tisuće eura opravdana presudit će tržište, ali da mi kupujemo sigurno bi umjesto R-Line oznaka stavili automatsku klimatizaciju, IQ Matrix svjetla i grijana sjedala. U konačnici, naš bi izbor vrlo vjerojatno bio Style paket koji je tek sitno jeftiniji od R-Linea, a nudi više opreme.
Ovim putem pozivamo uvoznika da nam udijeli Taigo na test i pokuša nas uvjeriti u smislenost tog auta.
*članak je pisan na temelju konfiguratora i ne odgovaramo za moguće netočne informacije.
Konfigurirajte svog
klikom na…