Postanite i Vi kovač svoje sreće.

Peugeot Sculptor

O kojem automobilu je riječ?

Radi se o Peugeotovom hatchbacku kodnog imena ‘206’ koji se proizvodio od 1998. do 2012. godine za naše tržište, dok se na tržištima poput Irana još uvijek nudi.

Kada je snimljena reklama?

Jedna od najpoznatijih reklama za Peugeotove automobile snimljena je 2003. godine s ciljem da se popularizira tada već 5 godina star model 206.

Tko je osmislio reklamu?

Havas Milano agencija je koja stoji iza ove reklame. 2003. godine Peugeot Sculptor osvojio je Golden Lion-a u Cannesu, na festivalu kreativnosti, uz mnoge druge nagrade.

Zašto je posebna (Cool)?

Na samom početku reklame gledatelju nije jasno što se događa i koja je poanta. Upravo to je trenutak kada je on ‘upecan’ i ostaje gledati. Radnja reklame postaje sve nejasnija, sve do trenutka kada vidimo finalni proizvod. Upravo ta konfuzija, u kombinaciji sa znatiželjom, muzikom i cjelokupnim okruženjem čini ovu reklamu posebnom i uspješnom.

Za sve one koji nisu prepoznali inicijalni automobil u reklami, radi se o Hindustan Ambassadoru, automobilskoj ikoni u Indiji koji se proizvodio od 1956. do čak 2014. godine.

Koja je priča iza kulisa?

Peugeotov cilj bio je ostaviti dojam na Indijskom tržištu što je ova reklama vrlo uspješno i učinila. 206-ica je ostavljala dojam automobila koji vas dovozi na druženje, koji donosi zabavu i privlači poglede.

Također, našli smo izvor koji govori da je ova reklama trebala prikazivati predstojeći model, 207 (kojeg smo imali priliku voziti), ali zbog velike količine 206-ica koje su stajale po zastupništvima neprodane, Peugeot se odlučio reklamirati model 206 s ciljem čišćenja parkinga partnera.

Previous
Previous

Sve što trebate znati o gumama.

Next
Next

Koja je povezanost između Škode i grudi?