Renaultov preskup električni kroasan.
Renault Megane E-tech
Kao što razni kreatori na društvenim mrežama vole pratiti trendove, tako u istoj aktivnosti vole uživati i proizvođači automobila. Trend elektrifikacije kultnih modela počeo se širiti brže od koronavirusa.
Danas se na tapeti nalazi električna verzija francuskog Golfa zvanog Renault Megane E-tech. Serijski strujni Megane cjenovno počinje na gotovo 283 tisuće kuna, dok onaj u fullu na čak 379 tisuća kuna. Za cijenu serijskog možete ušetati u Audijev salon i kupiti osnovni Audi A4 te vam ostane čak 28 tisuća kuna za dodatnu opremu. Ako ste dovoljno financijski hrabri da razmatrate onog u fullu, na raspolaganju vam je puno više limuzina iz premium segmenta.
POGLED IZVANA
Obje verzije “Megi” dolaze s glavnim i dnevnim LED svjetlima. Osnovna je bojana “Ledeno” bijelom bojom, dok ćete za ostale morati nadoplatiti 4600 HRK. Megi u fullu standardno dolazi u čak tri boje. Na krovu je prisutna “Etoile” crna, na braniku zlatna, a na ostatku “Ledeno” bijela. Zanimljivo je da iako Megi u fullu počinje na 378.900,00 HRK, prisiljeni ste odabrati jednu od trobojnih kombinacija što će na početnu cijenu automatski nadodati još 7500 HRK.
Iznenađujuća za klasu, ali opravdana cijenom je činjenica da osnovni Megane leži na 18”, a najjači na čak 20” kotačima. Ako ste pomislili da je to pomalo čudno i kako se to isplati, niste prvi. Fora je u tome da kotači jesu povećeg promjera, ali su zato vrlo uski što pomaže efikasnosti - Renault je taj trend započeo još prije par godina na Scénicu. Straga se opet javlja zlatna boja na braniku i ako ste vrlo vješti primijetit ćete da osnovni Megane ima običnu, a onaj u fullu antenu kao morski pas.
POGLED IZNUTRA
Važno je naglasiti da interijer u obje inačice Megana izgleda odlično. Nažalost, tu staju pohvale jer od standardne opreme u Meganu equilibre ne dobivate gotovo ništa osim tempomata, ručne klime, ulaska i pokretanja bez ključa te stražnje kamere. Ni iconic nije neka vrijednost za novac, ali u njemu ipak pronalazimo grijana i električno podesiva sjedala te grijani volan. U iconicu se svjetla pale automatski kao i brisači kad osjete kišu, ali tužno je da morate nadoplatiti bar 6000 HRK za sigurnosne sisteme poput adaptivnog tempomata i nadzora mrtvog kuta. Sve u svemu za ovu količinu novaca čovjek bi očekivao više od praznog kroasana.
Oba kola upravljača na prvu izgledaju identično, ali Renault vas je odlučio zavarati i u osnovnom Megane-u volan presvući imitacijom kože, a u najjačem pravom kožom.
Kažu da je drvo izašlo iz mode u automobilima, ali mi bi iskreno više voljeli da ova crnina prisutna u equilibre Meganu napusti autoindustriju. Također, cool je kada je komandna ploča prošivena nekom živom bojom.
Multimedija u električnom Meganu nije za baciti neovisno o veličini. Osnovni dolazi s ekranom od 9” koji je sasvim solidan. U iconicu uz 3” dodatna inča ekrana dobivate i Harman Kardon audio sustav, dok obični ima mizernih četiri “no-name” zvučnika.
Sjedala u oba Megana su skoro identična, osim što u osnovnom dominira tkanina, a u najjačem kombinacija tkanine i imitacije kože. Jesu li udobna ne znamo, ali povijesno gledano trebala bi biti, iako možda na prvu i ne izgledaju tako.
TEHNIČKI PREGLED
Koliko god bi voljeli ulaziti u tehnološku tematiku punjenja električnih vozila odlučili smo zaobići istu jer prosječnom kupcu ona nije relevantna. Ono što jest bitno da osnovni električni Megane dolazi s respektabilnih 130 konja, dok najjači zazire u GTI teritorij s čak 220. Na papiru to djeluje izvrsno sve dok ne saznate da je maksimalna brzina equilibre Megana 150, a iconic 160 km/h. Doseg obje inačice i nije tako loš jer pričamo o preko 450 km za jači model, brojka koja je na papiru prosječnom vozaču dostatna čak i za put na more. Električni Megane mogao bi biti izvrstan izbor, ali isključivo kao rabljeno vozilo ili s popustom od 40%.
*članak je pisan na temelju konfiguratora i ne odgovaramo za potencijalne greške u konfiguratoru.
Konfigurirajte svog
klikom na…