Riki, lutrija i 911.

Porsche 992 Carrera S Cabriolet

U novoj rubrici odmičemo se od realnog i slažemo ‘što bi bilo kad bi bilo’, ali ipak uz dozu razuma. Uz dozu razuma, koliko god Porsche može biti razuman, nismo poklikali sve potrebno i nepotrebno, nego odabrali kako bi ga složili za sebe, da su naši novci u pitanju.

Prvo pitanje je zašto se Riki odlučio za baš ovaj model, motor i mjenjač? Koliko god Porsche može biti donekle praktičan, mi ipak smatramo boljim da to bude auto koji posjedujete pored nečeg ‘konkretnog’. U toj priči, odabir pada na ručni mjenjač čime je osnovna Carrera van igre. Turbo je ionako prejak i preskup. Preostaju nam Carrera S, GTS ili ako hoćemo divlje, GT3 Touring. Ako je vikend auto, neka bude cabrio ili Targa, čime Touring otpada koliko god lijepo zvučao. Također, GTS je možda već malo prejak i tvrd, pa neka bude Carrera S. Logičan izbor bila bi Targa jer je najbolje od oba svijeta, ali vikend auto treba imati stražnji pogon. Stoga, odabir je pao na Porsche 992 Carreru S Cabriolet.

Eksterijer

Boja u pitanju je Gentian metalik plava u kombinaciji s crvenim krovom i Carrera Classic felgama. Od dostupnih standardnih boja, preskočili smo sive, crne i bijele, a žute, zelene i slično ostavit ćemo za GT3 modele. Alternativa je bila Aventurine zelena, ali je s crvenim krovom ipak možda malo previše. Crveni krov je jedino moguće rješenje uz interijer koji ćete vidjeti kasnije.

Od dodatne opreme na eksterijeru imamo - ‘911’ logo umjesto punog natpisa jer nikome ne trebate dokazivati koji model ste uzeli. 90 litarski spremnik kako ne bi poznavali djelatnika na benzinskoj bolje od vaše djevojke i pofarbani Porsche logo na felgama. Da, to je dodatna oprema i već smo pričali o tome kod Macana .

Naprijed se Riki odlučio za najjača LED Matrix svjetla uz PDLS plus jer se na tom ne štedi, a lift prednje osovine je tu da ne zagrebe svog ljubimca na ulazu u garažu. Kad smo kod garaže, HomeLink je praktičan kako ne bi morali imati daljinski od garaže u autu već možete isprogramirati onaj u automobilu.

Interijer

Crveni interijer Riki je odabrao kako bi pasao uz krov i boju kočnica. Alternativa je bila bež, ali to ćemo ostaviti za godine kada će imati problema s prostatom i mučiti se da uđe u sportski automobil.

Za one koji lošije vide, ručni mjenjač sa 7 brzina je u pitanju. Auto se vozi vikendom i mora biti manualac, koliko god PDK bio dobar. Uz ručni mjenjač standardno dolazi Sport Chrono koji smo pofarbali u bijelo, jednako kao i cajgere, jer ne može bez malo penzionerskog štiha.

Interijer je u brušenom aluminiju te iako je dostupan i Burmester pored BOSE Sound Systema, nismo sigurni isplati li se on zaista. Volan je grijan, a tu su i svi sigurnosni sustavi osim night visiona koji je nepotreban i adaptivnog tempomata. Ako niste znali, u Porscheu su odlučili da uz ručni mjenjač ne možete imati adaptivni tempomat. Ključ u kafani vadite na stol, ali kad ulazite u auto ga držite u džepu.

Porsche 992 Carrera S Cabriolet interijer

Najbolja sjedala koja nude, podesiva u 18 smjerova jer je to jedna od najbitnijih stvari u automobilu (o čemu smo pisali i ovdje), koja su grijana i ono još bitnije, ventilirana. Pojasi su u istoj boji kao interijer, a jedino mjesto gdje se nalazi Porsche grb je na naslonu za glavu.

Zaključak

Koliko to sve košta? Puno, nećemo se lagati, ali nećemo ni spominjati brojke da ne pokvarimo atmosferu. Nismo dodavali nepotrebne stvari poput suvišne alcantare ili kožnih otvora za ventilaciju (da, to postoji). Reći ćemo samo da je dodatna oprema cca 10% cijene automobila i da za cijenu ovog automobila možete kupiti luksuzan stan u Zagrebu. No u konačnici, to sve nije ni bitno.

Previous
Previous

Renaultov preskup električni kroasan.

Next
Next

Gdje smjestiti stražnjicu?