Iz vremena kada nisu svi htjeli imati SUV.

Audi A6 Allroad 3.0 TDI Quattro

POGLED IZVANA

Tko je danas s nama?

Druga generacija Allroad Audija i prva koja u sebi nosi i oznaku A6. Najbolje od dva svijeta - kada želite karavan tu je A6, a kada poželite SUV tu je Allroad.

Koje je boje i veličine?

Boja je standardno crna s kromiranom rešetkom i detaljima. Zanimljive su sive oplate jedinstvene Allroad modelima koje mu daju terenski izgled. Neki modeli dolazili su s crnim i vjerujte nam, ove sive su melem za oči u usporedbi s crnima. 4934 i 1862 su duljina i širina u milimetrima.

Kakva su svjetla?

Audi A6 C6 generacije “rođen je” u zlatno doba Xenona, stoga je ovaj automobil opremljen automatskim Bi-Xenon lampama sprijeda, a straga su LED diode.

Kakvi su kotači?

225 da bude dobar na cesti, 55 je da bude dobar i van nje, a R17 osigurava da je i dalje udoban.

Hvata li poglede?

Jedino ako ste fanatik za Allroad, All Terrain, Cross Country i slična vozila.

POGLED IZNUTRA

Kakva su sjedala, volan i ručica mjenjača?

Na prvi pogled, ova bež kožna sjedala se čine sportska i neudobna. Osim potpore za bedra, ništa u vezi njih nije sportsko, ali zato su iznimno udobna. Volan je trokraki te, iako je poveći, draži nam je od onog s četiri kraka koji je u malo izmijenjenoj verziji krasio i puno mlađe Audijeve modele. Ručica mjenjača, iskreno rečeno, izgleda kao da pripada u dvadeset godina stariji američki automobil, ali barem ćete biti sigurni da ste ubacili u brzinu. Iskoristit ćemo ovo pitanje da spomenemo da neki Audijevi modeli dan danas koriste isti ključ koji je koristio ovaj Allroad iz 2008. godine.

Gdje mogu pospremiti stvari?

Sve svoje stvari možete pospremiti u sve pretince koje biste i inače očekivali u bilo kojem automobilu. Našu znatiželju zadovoljio je jedino pretinac ispod središnje konzole u kojem se nalazi držač za čaše. Ono što je zanimljivije od pretinaca za odlaganje su pepeljare koje pokazuju u koje vrijeme je nastao ovaj auto. Oba putnika straga imaju vlastitu pepeljaru u vratima što ne možemo zamisliti da se dogodi u 2021. godini.

Što ima zanimljivo od opreme?

Sve što ovaj automobil posjeduje od stavki opreme danas očekujemo u većini automobila. Međutim, prije 13 godina tempomat, dvozonska klimatizacija, grijanje sjedala i navigacija nisu bile stavke koje su se uzimale pod normalno. Zračni ovjes ističe se kao party piece ovog automobila, a jako smo sretni da i dan danas radi besprijekorno. Dostupno je pet razina - Lift, Allroad, Comfort, Automatic i Dynamic. Allroad se automatski pri većim brzinama spušta u Dynamic, a u Lift poziciji u njemu ćete se osjećati kao da sjedite u SUV-u. Uz to, vrlo vjerojatno ćete imati bolje off-road sposobnosti nego da ste u SUV-u.

Prtljažnik?

Karavanski dobar. Ako se, kojim god slučajem nađete u njemu, osjećat ćete se kao u marici zbog mrežaste pregrade.

Situacija na stražnjoj klupi?

Više nego dovoljno prostora za glavu i noge, a sjedala su udobna kao i sprijeda.

MULTIMEDIA

Kakva je i gdje se nalazi + kako se koristi?

Ako uzmemo u obzir vrijeme u kojem se ovaj automobil prodavao multimedia je solidna. Pozicija na vrhu središnjeg grebena je pogođena, kao i veličina ekrana. Na način na koji se koristi potrebno malo privikavanja, ali činjenica da se koristio dugi niz godina nakon što je predstavljen govori da je dobro osmišljen.

Usporedba s konkurencijom?

MMI u A6-ici bio je odgovor na BMW-ov iDrive. Nažalost, odgovor je bio osrednji, ali svjetlosne godine bolji od Mercedesovog čiji je multimedijalni sustav podsjećao na računovodstveni software.

Kako se mogu povezati?

Opcije su vrlo skromne. Dostupan je CD-changer gdje možete ugurati sve svoje najdraže CDe i nadati se da neće preskakati po rupama. Telefon je postojao kao opcija, međutim na slikama možete vidjeti da ga naš primjerak nije imao kao nadoplatu.

(Ne)obična instrument tabla?

Sadrži sve što tražite, ali ništa revolucionarno. Središnji ekrančić je u boji.

TEHNIČKI PREGLED

Što je ispod haube?

TDI s pola litre po cilindru. 231 konjska snaga i specifičan zvuk šestaka odlična su kombinacija.

Što mijenja brzine?

Iznenađujuće dobar 6-brzinski Tiptronic.

Koliko troši?

Ovisi na kojoj ste cesti, ali na onoj prosječnoj ne biste smjeli prijeći desetku.

Koliko je ekološki?

Auspusi su okrenuti prema dolje pa procijenite sami.

Pogon je na…?

Ako ste stigli do ovog pitanja, vjerujemo da znate da je u pitanju Quattro.

DOJAVE IZA VOLANA

Pri preuzimanju ovog automobila doista nismo znali što očekivati u smislu vozačkih karakteristika. Obično su “više namjenska” vozila jedan veliki kompromis koji pomalo razočarava u svakoj od “namjena”. Audi Allroad prvi je automobil koji stvarno nudi ono najbolje od oba svijeta.

Kada vam je zračni ovjes u Dynamic načinu rada vozite običan A6 Avant, a kada je u Allroad načinu kao da ste u Audiju Q7. Mjenjač svoj posao odrađuje iznenađujuće dobro u oba načina rada. Također, Allroad je iznimno udoban i okretan te mu je stvarno teško pronaći zamjerke u vidu ponašanja na cesti. Proizvođači se godinama trude napraviti SUV vozila koja se voze poput limuzina i karavana. Rijetkima je to i uspjelo, ali uzalud im trud kada su, po nama, trebali preuzeti ovaj koncept. SUV je kompromis između terenskog i cestovnog vozila dok je Audi A6 Allroad i jedno i drugo, ovisno o potrebi.


ZA PRAVO NJUŠKALO

Koje su mi opcije?

Koje su mi alternative?

Tada ih nije bilo, ali danas Mercedes i Volvo u svojoj ponudi nude slične modele.

Koliko košta?

Od prolaska po svim cestama dijeli vas manje od 10 000 eura.

Kako sam ga mogao nabaviti?

Klikom na…prodan je, tak da bacite oko što još imaju u ponudi…

Previous
Previous

Idemo stavit’ motor iza vozača.

Next
Next

Ovo jednostavno trebate probati.