Kultno i moderno
Ford Bronco
O kojem automobilu je riječ?
Riječ je o kultnom američkom terencu koji je nakon dvadeset i pet godina pauze ponovno počeo silaziti s Fordovih proizvodnih traka u Michiganu. Čak ako gotovo ništa ne znate o automobilima, naziv “Bronco” trebao bi vam nešto značiti jer je policijsku potjeru u Broncu 5. generacije pratilo pet milijuna ljudi više nego Superbowl iste godine.
Gdje se prodaje?
Na Fordovom “domaćem” tržištu, u Kanadi i u Mexicu.
Zašto je zanimljiv?
Bronco je “običnim” ljudima zanimljiv jer je “SUV”. Off-road entuzijastima jer ipak nije klasični SUV, već pravi terenac s odvojenom nosećom šasijom. A ostatku jer jednostavno izgleda retro i posjeduje kul osobine. Vrata možete lako skinuti i pospremiti ih unutar Bronca, a i vjerojatno niste znali da u Broncovoj navigaciji možete koristiti topografske karte.
Koje verzije postoje?
Krenuti ćemo od motorizacije koja uključuje isključivo EcoBoost motore. Prvih pet generacija nudilo je i V8, no u skladu s vremenom u 6. generaciji ta opcija zamijenjena je četiri i šest cilindričnim turbo benzincima. Kako ne biste bili previše tužni jer nemate V8 motor možete birati hoćete li Bronca s dvoja ili četvora vrata kao i između ručnog ili automatskom mjenjača. Ručni je nažalost dostupan isključio s 2.3 litrenim četverocilindrašem, a ostale verzije dolaze s 10-brzinskim automatikom. Mi bi se odlučili za ručni, a i navodno se 15% kupaca Bronca slaže s nama, što je iznenađujuće visok postotak.
Zašto nije dostupan kod nas?
Vjerujemo da je, s obzirom na SUV trend, Ford vrlo dobro razmislio hoće li Bronca plasirati u Europu. Nažalost, visoki troškovi tržišnog plasmana u kombinaciji s rezanjem troškova uzrokovanih pandemijom, Bronca su zadržali na novom kontinentu.
Mislimo li da bi bio uspješan na našem tržištu?
Iako su trenutno svi ludi za SUV-ovima, Ford Bronco bi dobro kotirao isključivo kod off-road entuzijasta. Razlog tomu leži u jednostavnoj činjenici da bi u Europi Broncu početna cijena bila oko pedeset tisuća eura, a uvjereni smo da bi rijetko tko potrošio takav novac na velikog i žednog Forda umjesto na premium europskog dizelaša .
Koji su mu konkurenti na našem tržištu?
Jeep Wrangler se postavlja kao jedini pravi konkurent Ford Broncu. Neki bi možda spomenuli i novog Defendera, ali on ima modernu konstrukciju za razliku od Bronca, dok je Mercedes G-Klasa cjenovno daleko iznad.
Mokar san svakog obrtnika
Zastrašujuć Volkswagen Golf R
Karakteristična Honda CR-V
Kompletna BMW serija 3 Touring
Tradicionalan Daimler Double Six
Jaguar XF 2.0d R-Sport
Land Rover Range Rover Autobiography 3.0 TDV6
DS DS7 Crossback 130 BlueHDi CHIC
Peugeot 207 1.4i Access
Seat Tarraco 2.0 TDI FR DSG
Zahvalna Hyundai Kona
Alfa Romeo 147 1.6 Twin Spark
Neodlučan Volkswagen Tiguan
Uspješan Porsche Macan
Prevelika Škoda Superb Scout
Zaokružen BMW serije 3
Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 4WD
Poželjan Volkswagen T-Roc
Veliki Mercedes-Benz GLE
Veseli Volkswagen Polo
Prekrasna Alfa Romeo Giulia
Renault Megane Grandtour 1.5 DCi
Stereotipan BMW X4 M40d
Ovako bi izgledao Audi A3 da je Korejac.